پلاستوفوم بسته بندی سفارشی

یونولیت کلاه اسکیت بچه گانه

یونولیت کلاه اسکیت بچه گانه

به سفارش مشتری طراحی و ساخته شده است.این یونولیت به عنوان کلاه ایمنی دوچرخه سواری و کلاه ایمنی اسکیت مورد استفاده قرار میگیرد. تولید این یونولیت به دلیل مسایل ایمنی بسیار دقیق و حساس است.به جهت اینکه این یونولیت قطعه تمام شده است توجه به کیفیت اولویت خواهد بود. با توجه به اینکه این محصول پلاستوفوم بسته بندی نیست تولید یونولیت آن بسیار پیچیده تر است.

قیمت مناسب و اقتصادی

با توجه به تولید انبوه این محصول و تیراژ بسیار بالا قیمت تولید یونولیت بسته بندی بسیار مناسب خواهد بود.

یونولیت کلاه اسکیت بچه گانه به عنوان یک قطعه تمام شده.با قابلیت چند بار مصرف و یک محصول قابل ارائه به بازارهای جهانی قالبسازی و ساخته شده است. کیفیت و دوام این محصول یونولیت .تقریبا در 90 درصد محصولات یونولیت بسته بندی قابل دسترس نیست.
استفاده از پلاستوفوم یا یونولیت به عنوان حفاظت در برابر ضربه همانطور که در بسته بندی کالاها کاربرد دارد در حفاظت از جان انسانها نیز کاربرد پیدا کرده است. جهت حفاظت حداکثر از جان انسان و به منظورحداکثر نمودن اثر حفاظتی این کلاه ایمنی یونولیتی با دانسیته بالا طراحی و ساخته شده است.این یونولیت با در نظر گرفتن کارایی حداکثری و تولید یونولیت با قیمت یونولیت. ارزان و با کیفیت به عنوان محافظ مورد استفاده قرار میگیرد.

در طراحی و تولید یونولیت کلاه ایمنی دوچرخه سواری به زیبایی شکل ظاهری و چند بار مصرف بودن و محافظت حداکثری و سهولت در بسته بندی و مونتاژ در خط تولید و همچنین سهولت در استفاده برای مصرف کننده توجه شده است. با توجه به اینکه این محصول گران قیمت و حساس میباشد پلاستوفوم آن ضخیم و محکم و چگالتر از معمول در نظر گرفته شده است.
یونولیت با کیفیتی است که پس از انجام وظیفه مکرر نیز سلامت باقی خواهد مانند.ساخت قالب یونولیت کلاه اسکیت بچه گانه در مجموعه صبافوم و با هزینه و کیفیت مناسب انجام شده است.

  1. وزن پایین
  2. محافظت کامل
  3. پلاستوفوم
 element('footer-end'); ?>