محصولات

یونولیت بسته بندی یخچال - نبشی 1.5 متری

یونولیت بسته بندی یخچال - نبشی 1.5 متری

طراحی جهت حداکثر حفاظت از محصول

یونولیت نبشی 1.5 متری جهت بسته بندی یخچال به وسیله پلاستوفوم بسته بندی به سفارش مشتری ساخته شده است. چالش تولید پلاستوفوم بسته بندی طرح شده جهت حفظ کارایی و حداقل هزینه یونولیت بسته بندی ضخامت کم یونولیت بسته بندی و طول زیاد پلاستوفوم بسته بندی نبشی بود.  با توجه به ضخامت 15 میلیمتری قطعه یونولیت بسته بندی نبشی و نیاز مشتری به طول زیاد قطعه تدابیر خاصی جهت تزریق مواد و همچنین خروج قطعه یونولیت نبشی از قالب در نظر گرفته شد. با توجه به طول 1.5 متری قطعه یونولیت بسته بندی تولید یونولیت به کندی انجام میگرفت که این مشکل نیز حل شد.

انبارش آسان و حمل و نقل کم هزینه

 با استفاده از بسته بندی پلاستوفوم  به دلیل تحمل وزن توسط قطعات بسته بندی آمار برگشتی از خط و برگشتی در زمان حمل و نقل به لطف استفاده از یونولیت بسته بندی به شدت کاهش پیدا کرده است و  این مشکل کاملا مرتفع شده است و انبارش تعداد بیشتری را در ارتفاع امکان پذیر ساخته است.
 
یونولیت بسته بندی یخچال - نبشی 1.5 متری

برای کالای خود شخصیت قایل شوید!

بسته بندی کالای شما باعث ایجاد شخصیت برای کالای شما خواهد شد. اگر بسته بندی لوکس و زیبایی داشته باشید که کالای شما را از هر گزندی حفظ نماید محصول شما در نظر خریدار نیز ارزشمندتر خواهد بود و حاضر به پرداخت مبلغ بیشتری بابت خرید محصول شما نسبت به محصولات مشابه میباشد.
طبق مطالعات انجام گرفته توسط موسسه تحقیقات صنعتی آمریکا به ازای هر 1 دلار هزینه بیشتر برای بسته بندی فروش کالای لوازم خانگی به میزان 5 درصد در موارد مشابه افزایش یافته است.
شاید از نظر شما بسته بندی هزینه اضافی باشد اما از نظر مشتری شما متر ارزش گذاری کالای شماست
.
 
 element('footer-end'); ?>