عمومی

گلدان گلخانه یونولیتی

 

گلدان گلخانه یونولیتی

صنعت کشاورزی در طول تاریخ به عنوان مهمترین و بنیادی ترین صنعت بشر شناخته شده و همواره در جهت رشد و بهینه سازی با تغییرات شگرفی همراه بوده. یکی از مهمترین مسایل در صنعت کشاورزی بستر کشت محصولات میباشد که با توجه به تغییرات اقلیمی همواره سعی در بهینه سازی آن وجود داشته. گلدان گلخانه یونولیتی صبافوم منطبق با تکنولوژی روز دنیا گزینه ای مناسب جهت استفاده گلخانه ها میباشد. 

گلدان گلخانه یونولیتیگلدان گلخانه یونولیتی

 

چرا گلدان گلخانه یونولیتی صبافوم:

-وزن پایین: یکی از مشکلات گلدانهای سفالی و پلاستیکی وزن بالای آنها میباشد که با اضافه شدن خاک و گیاه وزن آنها چندین برابر شده و حمل و نقل آنها را با مشکل مواجه میکند، در عوض گلدان گلخانه یونولیتی بسیار سبک بوده و وزنی مازاد متوجه گلدان نخواهد شد و طبیعتا حمل آسانتری را به همراه خواهد داشت.

-عایق بودن: یکی دیگر از خواص گلدان گلخانه یونولیتی عایق بودن آن میباشد و باعث شده جذب آب و رطوبت گلدان به صفر رسیده و کمک شایانی به صرفه جویی در مصرف آب شود.

ضد باکتری و قارچ: خاصیت آنتی باکتریال بودن گلدان گلخانه ای یونولیتی باعث شده تا درصد قابل توجهی از آفت های گیاهی قابلیت رشد در بدنه گلدان را نداشته و در نهایت محصولی سالمتر خواهیم داشت و همچنین جلبکها امکان رشد نداشته و شکل ظاهری گلدانها بعد استفاده مکرر همچنان قابل قبول باشد.

قیمت به صرفه: قیمت گلدان گلخانه ای یونولیتی در مقایسه با گلدانهای پلاستیکی و سفالی بسیار مناسبتر بوده و کمک شایانی خواهد بود به تولیدکنندگان از بابت کم کردن هزینه ها 

گلدان گلخانه یونولیتیگلدان گلخانه یونولیتی

 
 element('footer-end'); ?>