محصولات

پلاستوفوم بسته بندی هود شومینه ای

پلاستوفوم بسته بندی هود

محافظت کامل از محصول

بسته بندی هود طرح شده به صورت کامل هود را از طرفین حفاظت خواهد کرد و شیشه هود کاملا داخل پلاستوفوم بسته بندی خواهد و بود. حالت معلق هود در داخل کارتن مانع از وارد آمدن ضربه در هنگام سقوط های احتمالی در حمل و نقل  خواهد شد.
در نظر گرفتن شیارهای جانبی جهت اضافه کردن تخته چوبی جهت حمل و نقل های با مسافت بالا و بین المللی بسته بندی کامل و ایده آلی را به شما هدیه میدهد.

انبارش آسان

انبارش هود به دلیل نامتقارن بودن آن کاری مشکل مینماید اما با استفاده از بسته بندی پلاستوفوم هود طرح شده توسط صبافوم به دلیل تحمل وزن توسط قطعات دوسر هود این مشکل کاملا مرتفع شده است و انبارش به راحتی امکان پذیر خواهد بود.
 
 

برای کالای خود شخصیت قایل شوید!

بسته بندی کالای شما باعث ایجاد شخصیت برای کالای شما خواهد شد. اگر بسته بندی لوکس و زیبایی داشته باشید که کالای شما را از هر گزندی حفظ نماید محصول شما در نظر خریدار نیز ارزشمندتر خواهد بود و حاضر به پرداخت مبلغ بیشتری بابت خرید محصول شما نسبت به محصولات مشابه میباشد.
طبق مطالعات انجام گرفته توسط موسسه تحقیقات صنعتی آمریکا به ازای هر 1 دلار هزینه بیشتر برای بسته بندی فروش کالای لوازم خانگی به میزان 5 درصد در موارد مشابه افزایش یافته است.
شاید از نظر شما بسته بندی هزینه اضافی باشد اما از نظر مشتری شما متر ارزش گذاری کالای شماست
.
 
 element('footer-end'); ?>