محصولات

پلاستوفوم بسته بندی شیرآلات

پلاستوفوم بسته بندی شیرآلات
پلاستوفوم بسته بندی شیر ظرفشویی شاوری

پلاستوفوم بسته بندی شیرآلات استاندارد

تقریبا تمام کارخانجات معتبر تولید شیرآلات بهداشتی از پلاستوفوم (یونولیت) بعنوان بسته بندی استاندارد شیرآلات استفاده میکنند. علاوه بر حفظ سلامت شیرآلات و جلوگیری از ضربه و خط و خش در حمل و نقل بسته بندی پلاستوفوم به کم کردن هزینه کارتن نیز کمک میکند.

خواست مشتری نقشه راه شماست

استفاده از پلاستوفوم بسته بندی شیرآلات تقریبا از سال 80 با شروع رشد صنعت شیرآلات در کشور مرسوم گردید و پس از آن تولیدکنندگان معتبر شیرآلات بهداشتی به دلیل فشار مشتریان و همچنین مزایای پلاستوفوم بسته بندی بیش از پیش خود را ملزم به استفاده از یونولیت جهت بسته بندی شیرآلات با کیفیت خود میدانستند. تا جایی که امروز بسته بندی با پلاستوفوم مساوی با شیر با کیفیت است
 
پلاستوفوم شیر ظرفشویی
پلاستوفوم بسته بندی شیر ظرفشویی

فوم های استاندارد بسته بندی شیرآلات

پلاستوفوم بسته بندی استاندارد شیرآلات صبافوم با در نظر گرفتن سایز اغلب شیرآلات تولیدی بازار طراحی شده و در 90 درصد محصولات ابعاد فوم موجود مناسب شیرآلات مدلهای مختلف میباشد.
هر ست شیرآلات بهداشتی نیازمند 4 قطعه فوم بسته بندی میباشد که شامل شیر ظرفشویی، شیرروشویی، شیر حمام، شیرتوالت است. از این 4 قطعه فوم توالت و حمام مشترک میباشد
.
 
پلاستوفوم شیر روشویی
پلاستوفوم بسته بندی شیر روشویی
پلاستوفوم بسته بندی شیر توالت و دوش
پلاستوفوم بسته بندی شیر توالت و دوش

برای کالای خود شخصیت قایل شوید!

بسته بندی کالای شما باعث ایجاد شخصیت برای کالای شما خواهد شد. اگر بسته بندی لوکس و زیبایی داشته باشید که کالای شما را از هر گزندی حفظ نماید محصول شما در نظر خریدار نیز ارزشمندتر خواهد بود و حاضر به پرداخت مبلغ بیشتری بابت خرید محصول شما نسبت به محصولات مشابه میباشد.
طبق مطالعات انجام گرفته توسط موسسه تحقیقات صنعتی آمریکا به ازای هر 1 دلار هزینه بیشتر برای بسته بندی فروش کالای لوازم خانگی به میزان 5 درصد در موارد مشابه افزایش یافته است.
شاید از نظر شما بسته بندی هزینه اضافی باشد اما از نظر مشتری شما متر ارزش گذاری کالای شماست
.
 
 element('footer-end'); ?>